niedziela, 9 października 2016

Recenzja: "Tron z żelaza"

Tytuł: "Tron z żelaza"
Autor: Angus Watson
Liczba stron:  768
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Cena rynkowa: 44, 90 zł
Polska premiera: czerwiec 2016
Opis wydawcy:



"Ostatni tom epickiej trylogii fantasy, która nie schodzi z ust fanów na całym świecie.

Legiony Cezara wyrąbały i wymordowały sobie drogę przez całą Galię, a teraz spoglądają łakomym okiem na leżącą za morzem Brytanię. W ich szeregach znajdują się zrodzeni z czarnej magii potworni legioniści. Armia Królowej Lowy musi stawić czoło nadciągającej inwazji, choć jej najlepszy dowódca nie żyje, a jej młoda druidka utraciła magiczną moc. Nad Brytami wisi widmo śmierci i niewoli, ale choć stoją w obliczu zagłady, królowa-wojowniczka nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.


Bo każde imperium ma swój kres."





"Ostateczne porachunki


"Tron z żelaza" to ostatnia część trylogii "Czas żelaza" Angusa Watsona, a więc i ostatnie spotkanie czytelnika z Lową, Wiosną i Dugiem. Mając w rękach zakończenie tej epickiej historii miałam nadzieję, że poziomem dorówna poprzednim tomom i ponownie wciągnie mnie w wir opisanych z rozmachem wydarzeń. Intrygowały mnie plany Juliusza Cezara i byłam bardzo ciekawa, jak dalej potoczy się akcja oraz losy Ragnalla i pozostałych bohaterów. Co zastałam? Czy zaproponowane przez Watsona rozwiązania przypadły mi do gustu, a opowieść nie straciła na jakości?





Polecam: wielbicielom rozrywkowych, wciągających powieści fantasy z historycznymi nawiązaniami i liczną obecnością scen walki.

Nie polecam: zwolennikom książek napisanych delikatnym wysublimowanym językiem bez wulgaryzmów, czytelnikom przewrażliwionym na punkcie obrazowych, krwawych opisów."




 Moja ocena:


9/10,    5+






CAŁA RECENZJA NA: 








Za egzemplarz recenzencki dziękuję akcji Polacy nie gęsi i książki czytają





oraz wydawnictwu Fabryka słów








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Podziel się swoją opinią lub zadaj jakieś pytanie. Czytam wszystkie komentarze ;-)